poniedziałek, 6 stycznia 2014

6 stycznia

Zobaczyłam to zdjęcie i zakochałam się ponownie.

Postanowiłam, że muszę kupić sobie jakąś szafeczkę, biblioteczkę lub półki. Od dziś zamierzam koleekcjonować książki, będę czytała je codziennie, bo lubię to, ale nie miałam czasu, teraz, kiedy i tak jestem uziemiona w domu to szybko skończę serię o Ani Shirley i zabiorę się za czytanie nowych książek. Niestety, kiedyś byłam nakręcona na tą serię, jak nigdy wcześniej na nic innego, ale po 3 miesiącach dowiadywania się o nowych bestsellerach i braku czasu na czytanie straciłam zapał. Teraz może powróci, a później pomyślimy o nowych książkach. Stwierdziłam, że muszę mieś taki piekny zbiór, nie będę już o nic innego prosiła na urodziny, święta itp.-tylko książki, a później, kiedy dorosnę bedę miała już swoja wymarzona bibliotekę w domu, oczywiście dla członków rodziny, ale dopiero co wymarzyłam sobie mieć taką.

Mam oczywiście na mysli układ półek, chciałabym meć dużo takich podziałek, niestety nie mam zbyt wielkiego pokoju, więc niektóre mogą mi się nie mieścić. Wymarzyłam sobie ogromną ścianę w bardzo wykokim pomieszczeniu, wypełnioną książkami po sufit, gdzie nie dosięgłabym najwyższych półek i po to byłaby mi potrzebna drabina. To wyglada po prostu pięknie w mojej wyobraźni... Marzenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz